Ciągnik jednoosiowy Bergtalent to profesjonalna maszyna do pracy na skarpach. Solidna budowa i stabilna konstrukcja pozwalają kosić strome skarpy oraz gęsto porośnięte wały rzeczne. Przyczepność zapewniają kolczaste nakładki na koła, które można błyskawicznie zdemontować na czas transportu i dojazdu do miejsca pracy.
Zestaw z kosiarką bijakową 120 cm i kolczastymi nakładkami na koła waży tylko 470 kg i umożliwia stabilną pracę do 67 stopni nachylenia.
- silnik benzynowy Vanguard V-Twin Briggs & Stratton 23 KM
- bezstopniowy hydrauliczny napęd jezdny z blokadą dyferencjału,
- elektroniczna regulacja prędkości easyDrive
- poszerzony rozstaw + 400 mm (opcja),
- silniki kół przesunięte na zewnątrz,
- regulacja prędkości za pomocą obrotowej rękojeści,
- postojowa blokada kół,
- prędkość: w przód 0 – 8 km/h, w tył 0 – 4 km/h,
- aktywne prowadzenie w momencie zwrotu,
- zwrot zerowy, bezstopniowa regulacja wysokości,
- odbiór napędu 837 obr/min,
- krata osłonowa kolektora,
- pompa wstępna paliwa,
- osłona przeciwnawijaniowa,
- kosiarka bijakowa 120 cm wyposażona w noże Y lub młotki
Wszystkie urządzenia firmy Köppl posiadają znormalizowane zaczepy szybkozłączeniowe

• Zwolnić hebel bezpieczeństwa
• Zaczepić urządzenie
• Zamknąć hebel bezpieczeństwa
• Gotowe
Wysokiej jakości konstrukcja zapewnia szybkie szybką wymianę i pewne mocowanie przystawek.

Nowy elektroniczny regulator prędkości Easy-Drive firmy Köppl wyposażony w siłownik elektryczny zmieniający prędkość pompy. Poprzez umieszczony na rękojeści wahadłowy przełącznik odbywa się sterowanie prędkością zarówno podczas jazdy w przód i w tył. Po puszczeniu dźwigni sprzęgła (silnik będzie nadal pracował, napęd wałka przekaźnikowego i regulacja prędkości będą odłączone) tłok siłownika powróci automatycznie do pozycji zerowej.

Aktywny układ kierowniczy Turnaround obraca urządzenie w miejscu o 180°. podczas wykonywania obrotu nie zostaje uszkodzone podłoże, tak jak to się dzieje przy obrocie z jednym kołem kręcącym. Tak więc można szybko zmienić kierunek jazdy ciągnika Köppl o 180° nie uszkadzając podłoża i nie zmieniając miejsca.
Bezstopniowy napęd jezdny niezależny od prędkości wałka przekaźnikowego. Duże przyspieszenie i skuteczne hamowanie przy pomocy łatwych w obsłudze elementów sterowniczych. Mocna przekładnia redukcyjna ciśnieniowego sprzęgła hamulcowego, prawie nieścieralna. Hydrauliczny napęd jezdny z osiową, wielotłoczkową pompą regulacyjną. Silniki kołowe z pełnym przeniesieniem mocy.