Grip4 95-110

Moc 95 lub 113 KM
Dopuszczalny nacisk na osie 5000 kg
Dopuszczalny nacisk na zaczep 2000 kg
Opis

Ciągnik Sauerburger GRIP4 113 KM to najmocniejsza w swojej klasie maszyna do pracy bezpośrednio na wałach. Do pracy na pochyłościach dostępna jest łączna szerokość koszenia 3,6 m – 2,3 m z przodu i 1,3 m z tyłu maszyny.

Jako jedyny ciągnik na rynku GRIP 4 posiada wychylaną na boki przednią oś, co sprawia, że maszyna doskonale trzyma się nierównej powierzchni – umieszczony wysoko przegub pracuje w zakresie 2 x 17°.

W ciągnikach GRIP w perfekcyjny sposób rozwiązano system chłodzenia: wlot powietrza znajduje się nad kabiną co sprawia, że powietrze jest czyste i najchłodniejsze, dodatkowy wydech w komorze silnika dzięki podciśnieniu wyrzuca gorące powietrze na zewnątrz. Łatwo dostępna chłodnica, z możliwością zmiany kierunku nawiewu zapewniają błyskawiczne czyszczenie w czasie codziennej pracy.

 

 

  • Hydrauliczne sterowanie wszystkich kół z czterema wariantami jazdy zapewniają bardzo dobrą zwrotność maszyny. GRIP 4 zasilany jest 113 – konnym, 4-cylindrowym silnikiem Perkinsa z turbodoładowaniem. Ponadto, ze względu na optymalny rozkład masy, maszyna może bezproblemowo poruszać się po terenach płaskich, jak i o dużym kącie nachylenia. 4-cylindrowy silnik o pojemności 3,4 litra wyróżnia się dynamiką, spokojną pracą i wysoką wydajnością.
  • 2-stopniowy hydrostatyczny napęd jezdny zapewnia optymalne przenoszenie mocy i poprzez płynną jazdę oraz zastosowanie wzdłużnego mechanizmu różnicowego dodatkowo chroni darń przed uszkodzeniem.
  • Dopuszczalny nacisk na oś 5000kg umożliwia mocowanie ciężkich urządzeń.
  • GRIP4 posiada 4 różne tryby jazdy. One zapewniają optymalny program jazdy dla każdego celu działania. Elektronika ciągnika steruje obrotami silnika w zależności od pożądanej mocy hydrostatyki napędu jazdy lub potrzebnej siły napędowej wałka przekaźnikowego ciągnika:
    • Prędkość pojazdu oraz wysokość obrotów silnika są sterowane nożnym pedałem gazu.
    • Sterowanie joystickiem w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą dźwigni sterującej.
    • Sterowanie joystickiem w ruchu ulicznym- obroty silnika są regulowane poprzez nożny pedał gazu a prędkość poprzez dźwignię jazdy.
    • Sterowanie pedałem jazdy w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą nożnego pedału gazu.
  • Bardzo komfortowa kabina zapewnia operatorowi doskonałą widoczność w każdej sytuacji. Ponadto, obecność ramy ochronnej zapewnia kierowcy wysoki stopień bezpieczeństwa. Komputer z dużym wyświetlaczem dostarcza operatorowi wszelkich informacji.
  • Łatwiejsze sprzęganie urządzeń dzięki wyposażeniu ciągnika w trzypunktowy zaczep przedni i tylne szybkozłącze sprzęganie z wykorzystaniem przedniego lub tylnego układu hydraulicznego jest bardzo wygodne. Samoregulujący system Load sensing dodatkowo poprawia przyczepność oraz ułatwia poruszanie się po pochyłościach.
Wideo
Galeria