Sauerburger Grip4 110

Moc 113 KM / 450Nm
Dopuszczalny nacisk na osie 5000 kg
Dopuszczalny nacisk na zaczep 2000 kg
Ciagnik górski GRIP4 to numer 1 w Europie w swojej kategorii.

Ciągnik górski GRIP 4 110 posiada najlepsze parametry oraz zaawansowaną konstrukcję, która zapewnia doskonałe możliwości jezdne w nierównym i pochyłym terenie – do 40° nachylenia.

 

Najważniejsze dane:

  • silnik Perkins 113 KM z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm
  • wydajność hydrauliki 120 l/min umożliwiająca pracę z dwoma dużymi przystawkami
  • solidna budowa – nacisk na oś przód/tył do 5 ton
  • piasty kół o średnicy 240 mm, z przekładnią planetarną
  • najlepiej wyciszona kabina: tylko 75 dB (A)
  • przegub wychylania przedniej osi umieszczony na wysokości 830 mm; wychylanie w zakresie 2 x 17°,
  • możliwość montowania kół 500.

 

Wydajny system chłodzenia zapewnia ciągłą pracę:

  • wlot powietrza znajduje się nad kabiną co sprawia, że powietrze jest czyste i najchłodniejsze
  • dodatkowy wydech w komorze silnika dzięki podciśnieniu wyrzuca gorące powietrze na zewnątrz
  • łatwo dostępna chłodnica, z możliwością zmiany kierunku nawiewu (automatycznie oraz ręcznie) zapewniają błyskawiczne czyszczenie

 

 

  • Hydrauliczne sterowanie wszystkich kół z czterema wariantami jazdy zapewniają bardzo dobrą zwrotność maszyny. Ciągnik górski GRIP 4 zasilany jest 113 – konnym, 4-cylindrowym silnikiem Perkinsa z turbodoładowaniem. Optymalny rozkład masy sprawia, że maszyna może bezproblemowo poruszać się po terenach płaskich, jak i o dużym kącie nachylenia.
  • 2-stopniowy hydrostatyczny napęd jezdny zapewnia optymalne przenoszenie mocy i poprzez płynną jazdę oraz zastosowanie wzdłużnego mechanizmu różnicowego dodatkowo chroni podłoże przed uszkodzeniem.
  • Ciągnik górski GRIP4 posiada 4 różne tryby jazdy. One zapewniają optymalny program jazdy dla każdego celu działania. Elektronika ciągnika steruje obrotami silnika w zależności od pożądanej mocy hydrostatyki napędu jazdy lub potrzebnej siły napędowej wałka przekaźnikowego ciągnika:
    • Prędkość pojazdu oraz wysokość obrotów silnika są sterowane nożnym pedałem gazu.
    • Sterowanie joystickiem w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą dźwigni sterującej.
    • Sterowanie joystickiem w ruchu ulicznym- obroty silnika są regulowane poprzez nożny pedał gazu a prędkość poprzez dźwignię jazdy.
    • Sterowanie pedałem jazdy w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą nożnego pedału gazu.
  • Bardzo komfortowa kabina zapewnia operatorowi doskonałą widoczność w każdej sytuacji. Ponadto, obecność ramy ochronnej zapewnia kierowcy wysoki stopień bezpieczeństwa. Komputer z dużym wyświetlaczem dostarcza operatorowi wszelkich informacji.
  • Łatwiejsze sprzęganie urządzeń dzięki wyposażeniu ciągnika w trzypunktowy zaczep przedni i tylne szybkozłącze sprzęganie z wykorzystaniem przedniego lub tylnego układu hydraulicznego jest bardzo wygodne. Samoregulujący system Load sensing dodatkowo poprawia przyczepność oraz ułatwia poruszanie się po pochyłościach.

 

 

Wideo